Bij welke betrouwbare Nederlandse webwinkel kan ik een jongenspyjama in volwassen maat kopen?

Ik ben al lang op zoek naar een normale standaard pyjama. Zoals een jongenpyjama. Met een gewone (bijna) strakke pyjama broek (bijna als een legging dus) en boordjes bij de enkels en geen wijde pijpen.
Een pyjama jasje (shirt) met lange mouwen en een normale, strakke ronde hals. Maar dan in een volwassen (dames)maat. Voor slanke mensen.
De meesten hebben zo een wijdere ronde hals en/of een wijde broek met wijde pijpen. Dat past echt niet als je heel erg slank bent.
Wie kan mij helpen? Zie foto.

Toegevoegd na 1 uur:
Vergeten sorry. Moet ook 100% katoen zijn. Geen fleece oid. Pardon

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

Bij Otto laten ze een mooie collectie zien voor al wat grotere jongens (tot zelfs lengte 185). Veel andere on-line-winkels houden het vooral op de wat kleinere kindermaten:

https://www.otto.nl/kinderkleding/jongenspyjama/

Toegevoegd na 56 minuten:
Als je onder productinformatie kijkt zie je, dat dit voorbeeld 100% katoen is.:
https://www.otto.nl/p/10050131975/arizona-pyjama-in-lang-model-met-logoprint/#?c=kinderen-kleding-jongens-nachtkleding-pyjamas&itemId=10045177491

Toegevoegd na 1 uur:
Als je slank bent en niet té lang moet een jongensmaat lengte 185 zeker passen. Ik ben zelf 167 en koop kindermaten 172.
Anders val je toch gauw in de herenmaten.