geld omwisselen

Ik ben laatst in zweden geweest en heb nog veel kronen over nou wil ik graag weten waar je deze kan omwisselen naar euro`s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

bij een wisselkantoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens bij het Grenswisselkantoor. Of wellicht bij IKEA.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij uw bank of (grens)wisselkantoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lang niet alle banken bieden deze service nog. Het kan sowieso bij het Grenswisselkantoor. Anders kan je het proberen bij een bank in een omgevong waar veel buitenlanders komen. Een wisselkantoor kan ook, maar is erg onvoordelig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je binnen een 2 tal jaren weer naar Zweden gaan. Geld bewaren. Toch willen wisselen? GWK, op grote stations of inleveren bij eigen bank.