ik moet voor school een verpakking maken. Alleen ik heb geen flauw idee welke ik als achtergrond moet gebruiken. Geef advies aub!

het is trouwens een verpakking voor chocoladekoekjes. reageer aub zo snel mogelijk. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

richt je op de doelgroep. Zijn het koekjes voor kinderen, gebruik dan een afbeelding die kinderen aantrekt. Zijn het koekjes voor algemeen gebruik. Gebruik dan bijv. een afbeelding van de koekjes.