Waar smaakt een blik honden voer naar?

Toegevoegd na 2 minuten:
Als iemand niet weet dat het hondenvoer is, zal het dan gewoon "lekker" zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het smaakt vaak naar gekookt vlees uit blik, ietsje anders dan corned beef, maar dan voelt het wat stroef aan je tanden, en ook erg vet. Een beetje vieze nasmaak.

verschilt per blik :)

Van buiten naar papier. Dan een harde tin-achtige smaak die door je tandvlees snijd. Vervolgens een zacht-cremige vlees substantie met gelei elke lekker gekruid is. Tip: Eet niet het hele blik, maar eet vooral de inhoud!

daar kom je maar op een manier achter.. open een blik, en neem moed en een vork en eet smakelijk...

Gewoon even een beetje proefen, dat kan geen kwaad.

Lijkt een beetje op corned beef maar dan wat kruidiger en vetter. Je moet wel hondenvoer van redelijke kwaliteit nemen. Dat goedkope spul is vooral orgaanvlees.

Het schijnt lekker te zijn! In Amerika schijnen armen mensen het ook gewoon te eten. Het enigste wat ik met zekerheid kan zeggen dat het eetbaar is en dat je er niet ziek van wordt.

ik zou zeggen probeer het uit;) probeer het uit bij iemand geef hem een schaaltje hondenver en vraag wat hij er van vind;) (niet er bij zeggen dat het hondenvoer is he)

Ik vind het persoonlijk (net als kattenvoer) erg goor ruiken, maar als ik zie hoe mijn katten op natvoer reageren dan besef ik weer: ik ben geen kat, zij wel, zij smullen ervan. Maar ongetwijfeld kun je de boel nog een beetje extra kruiden en het zo prima opdienen, het is het idee dat het vies maakt. Mocht je het iemand voorzetten en daarna zeggen wat z/hij te eten heeft gehad, dan raad ik je wel aan voorlopig even niet die ander voor jou te laten koken ;p

Op mijn vrijgezellenavond kreeg ik kattenvoer te eten, ik wist niet wat het was, maar wel dat het enorm smerig was. Ik neem aan dat hondenvoer net zo smerig is :)

neu hoor, geen zout en smaakt naar lijm en dooie onderdelen van andere beesten

naar hondenvoer.

Als je een echte hondenliefhebber bent proef je uiteraard wat voer voordat je het je hond geeft! Je wil je hond toch niet een maaltijd voorschotelen welke niet smaakt!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100