wie weet een hartig hapje dat je ongekoeld, uren van tevoren klaar kunt zetten?

Stukjes kaas heb ik geprobeerd maar dat gaat ruiken, kwarteleitjes ook geprobeerd maar dat lust niet iedereen.
Ik gebruik een glazen stolpje.

Toegevoegd na 37 minuten:
pinda's e.d. zijn al aanwezig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

Er zijn ook kazen die niet zo ruiken.
Je kan bijvoorbeeld een klein romatomaatje, een minibolletje mozzarella en een blaadje basilicum klaar zetten, dat blijft best even goed. Zeker als je een klein beetje olijfolie sprayt of druppelt, geeft ook nog wat extra smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed idee, bedankt!

Andere antwoorden (4)

Hartige koekjes, crackers
pinda's, noten, japanse zoutjes.

Toast met bakjes salade, die je dicht laat tot gebruik.

Alles wat voorverpakt is en je niet uit de koeling van de super haalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rookworst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk ook aan brood, met een smaakje(bak je er bij in), of muffins of scones met een hartig smaakje.
Probeer dingen met kaas/vlees/zuivel te vermijden, dat werkt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak hartige hapjes in bladerdeeg, dit blijft ook wel ongekoeld goed en is koud heerlijk om te eten..

- danisch bleu met aangefruitte champignons in een envelopje/driehoekje van bladerdeeg in de oven tot bladerdeeg goudbruin is en dan af laten koelen...
-een lange plak bladerdeeg daarop een rol aangemaakte gehakt ( met uitje, gehaktkruiden en geperste knoflook) dan oprollen...in de oven totdat het bladerdeeg goudbruin is en dan in plkjes snijden...(soort sausijsebroodjes maar dan lekkerder) onder folie bewaren wanneer ze afgekoeld zijn.
-mengsel van ham gorgonzola en ontdooide(diepvries)spinazie in een envelopje van bladerdeeg idem in oven tot goudbruin...afgekoeld errrug lekker!
-champignons steeltje eruit trekken krijg je een mooi bakje waar je boursain in kan doen, de champignons aanbakken tot de mooi bruin zijn (niet omkeren ofzo) gewoon met geduld en niet al te hoog vuurtje garen...

Beetje folie over de hapje om bijvoorbeeld een passerende vlieg te weren en zodra de gasten er zijn..of zodra de hapjes gegeten gaan worden het folie er af!

hmm krijg nu al trek!

succes en smul ze!

Rinske