wat is de grootste chocoladeletter die je gewoon kunt kopen/bestellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf maken is uiteraard de beste manier om de letter zo groot mogelijk te maken.. Zie op een eenvoudige manier een mal te maken..

Het beste antwoord

dat ligt aan de bakker die hem maakt, heeft hij de mogelijkheid om aan een mal te komen, in de afmeting die jij wilt, en dan genoeg plaats heeft om de chocola te verwarmen en te storten dan is er wel wat mogelijk. En de ene letter zal makkelijker zijn dan de andere
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hij past niet in je schoentje en je hebt hem ook niet zomaar op, de gigantische chocoladeletter van patissier Marianne Elema. Voor zover bekend heeft de 'bonbonnerie', waar ze werkt, de grootste chocoladeletter van de wereld gemaakt.

De enorme letter S (jawel, van Sinterklaas) ligt te pronken in de etalage en wordt eind dit jaar geveild voor het Glazen Huis.

Elema was pas donderdagavond klaar met de omvangrijke creatie. Die meet in lengte ruim twee meter en in de breedte ruim een meter. De letter is verder mooi versierd met kleine schoentjes van chocola met marsepein. De schoen past dus meer in de letter...

Elema wil overigens niet zeggen hoeveel chocolade in de letter is verwerkt, daar mogen de klanten namelijk naar raden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Orcam3;

Chocoladeletters gewoon bestellen? Volgens mij was dat altijd gewoon een kwestie van lief zijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die je in winkel kan krijgen bevatten allemaal evenveel chocolade (Als je van hetzelfde merk doet. Duurste merk heeft grootste letters.)
Het maakt dus niet uit of je een M koopt, waarvan iedereen denkt dat die het grootste is, of dat je een I koopt, waarvan er 2 in de doos zitten, zodat je aan dezelfde aantal chocolade komt.