Waarom krijg ik het laatste restje ketchup nooit uit de fles?

Altijd zit ik met de fles te vechten om het laatste restje ketchup eruit te krijgen. Wie heeft een oplossing?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Als je een glazen fles met ketchup hebt kun je de 'restjes' eruit halen met een flessenschraper. Die hadden mensen vroeger om de laatste beetjes vla en yoghurt uit flessen te halen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

plakt vast aan de onderkant. gebruik een flessen likker
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
daar kan je speciale lepel stokken voor halen bij de marskramer of blokker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gewoon opensnijden en met je patat dopen, stukken makkelijker
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zet de fles een dag op haar dop (kop) en de laatste restjes zakken zo naar onder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
beetje water er bij en goed schudden. is het wel een beetje dun maar ketchup is ketchup.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je een glazen fles met ketchup hebt kun je de 'restjes' eruit halen met een flessenschraper. Die hadden mensen vroeger om de laatste beetjes vla en yoghurt uit flessen te halen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De laatste beetjes kun je er uit halen met een flessenschraper. Die gebruikte men vroeger om de laatste restjes vla en yoghurt uit een fles te schrapen..Good luck!