Volgens mij is dat de vleessoort waar het van gemaakt is. mexicano is volgens mij van gehakt en de chicano van kip
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een mexicano woont in Mexico, terwijl een chicano in het zuiden van de VS woont
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er staat bij de trefwoorden duidelijk snack vermeld. Bovendien noemen wij iemand uit Mexico een mexicaan, geen mexicano.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik keek niet naar de trefwoorden, maar enkel naar de vraag.
Wij spanjaarden kennen de twee gebruikte woorden wel en kennen het woord mexicaan niet!
De Chickano is samengesteld uit kip en kalkoen.
De Mexicano bevat: paardenvlees, varkensvlees, rundvlees en kip.
Voor meer info, zie link.