Cafe zero van Ola. Is het nog te krijgen?

Ik zoek naar een Ola-ijsje. Ongeveer twee jaar geleden kon je het bij alle BP-pompen krijgen.
Het was een soort ice-coffee, verpakt in een beker met een behoorlijk fors rietje. Het was iets dikker nog dan een milkshake en verkrijgbaar in de smaak espresso en latté meen ik me te herinneren.

Weet iemand nog of dit nog te krijgen is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je dan naar Italië op vakantie moet gaan. Want alleen daar vind ik recente gegevens over "Café zero". Daar wordt het verkocht bij het merk Algida: http://www.cafezero.it/ (oeh, om te watertanden, zo lekker zien er eruit!)
De fabrikant is trouwens ook weer [net als het Zweedse dropijs, zie eerdere GV] Unilever, zie http://findarticles.com/p/articles/mi_hb5245/is_7863_231/ai_n29453753/
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dat was ook de reden waarom ik vroeg; het was zo lekker! :P
Dank voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Dit ijsje zit niet meer in het assortiment!

Zie hieronder een assortimentsleaflet.