Heeft of kent iemand een goed recept voor de "Oreo Milka snowballs" binnenkant?

Ik heb laatst de oreo milka snowballs geproeft, en ze zijn zooooooo lekker!! vooral om de binnenkant met het lepeltje eruit te scoooppenn. Ik zou deze binnenkant graag zelf willen maken, dus daarom deze vraag.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Het zal niet exact hetzelfde smaken als die van Milka, maar je zou onderstaand recept kunnen proberen. Omdat dit een blanco vulling betreft, kan je er nog fijn verkruimelde Oreo's doorheen mixen.

Ingredients:
1/4 cup vegetable shortening
1/4 cup butter, room temperature
1/2 tsp vanilla
1 tsp granulated sugar
3 1/2 cups powdered sugar
3 Tbsp hot water

Instructions:
Mix all ingredients with mixer for 2 minutes.
Store in an airtight container for up to a week.