Waarom moet je toch eerst veel geld uitgeven voor boodschappen, voor dat je een verzamel ding er bij krijg.?

verzamelen bij supermarkten voor de kids

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Al die onzin van die verzamel dingen bij de supermarkt heb je al 5x betaald voordat je ze 'krijgt'!
Ga gewoon naar supermarkten waar je die onzin niet krijgt, zoals Lidl en Aldi, dan ben je ook veel goedkoper uit met je boodschappen en kun je evt. zelf kopen wat je leuk vindt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is net de bedoeling van de winkels, dat je meer gaat uitgeven.

Als je bij 25 euro iets erbij krijgt en je zit aan 23 euro, denk je "ah ik zal nog iets kopen, dan haal ik mijn verzameldingetje"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verzamelding ding is er om de omzet te verhogen. Wat valt hier meer over te zeggen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat het om de oranje gadgets gaat voor de WK.
Bij sommige supermarkten (volgens mij bij Super de Boer kwam net voorbij bij de reclame) krijg je ze bij bepaalde actieprodukten, en hoef je dus niet eerst een bepaald bedrag uit te geven.

Maar op welke manier een supermarkt het ook aanpakt, het gaat erom dat jij naar die winkel toekomt en blijft komen. Hopelijk ook als de actie voorbij is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ze denken niet aan de minima.
Ze denken alleen aan hun eigen omzet.

Daarom staan er bij supermarkten altijd wel kinderen na de kassa's te vragen om die verzameldingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat niks echt gratis is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de bedoeling van de verzameldingen is om mensen zover te krijgen dat ze veel geld uitgeven bij die bepaalde supermarkt en niet bij de concurent.

Die gratis dingen zijn natuurlijk niet gratis. Supermarkten geven er een hoop geld aan uit. Dat doen ze niet uit liefdadigheid, maar omdat ze hopen die uitgave te kunnen verantwoorden door het behalen van een hogere omzet.

There is no such thing as a free lunch.