Eet of drink je yoghurt?

Ik had er net tijdens de lunch een discussie over, zelf vind ik dat je het eet, maar m'n ouders zeiden dat je het drinkt.. En dan bedoel ik gewoon yoghurt, geen drinkyoghurt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan of je een lepel gebruikt.

Het beste antwoord

Je kunt het drinken en eten(met een lepel dan he!)
Dus het kan beide!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wilde ik ook al zeggen. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enige juiste antwoord +

Andere antwoorden (5)

Volgens mij heb je drink-yoghurt om te drinken en de gewone yoghurt om te eten.
Op de verpakking staat ook "Drink-Yoghurt" als het om op te drinken is.
Gewone yoghurt eet je met een lepel net als bijvoorbeeld appelmoes. Dat drink je niet maar eet je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een grappige vraag...
Yoghurt waar geen "drink" bij staat vermeld is vaak dikker en dat eet je met een lepel....Maar ja, als je wil drinken...mij om het even!! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bij ons op het strand gewone yoghurt besteld, krijg je het geserveerd in een hoog glas met een lange lepel erin. Het ligt er net aan wat jouw voorkeur heeft, het kan en 'mag' allebei.
amc
14 jaar geleden
Nou ik vindt dat je yoghurt eet, en niet drinkt. Je drinkt drinkyoghurt en je eet gewone yoghurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt niet drink je yoghurt op maar eerder eet je yoghurt op.
het gaat ook niet via een rietje omhoog want het is te dik dus lepelen maar.
Drinkyoghurt valt onder de categorie Yoki drink en valt niet onder echte yoghurt zoals in een beker zit, en je dus volgens mij niet bij deze vraag bedoeld.

Toegevoegd na 10 minuten:
Bovendien staat er op mijn beker yoghurt een plaatje van een schaaltje yoghurt met een lepel erin :-)