Waar krijg je nog die autodropjes in die uitdeelzakjes?

Ze waren volgens mij van de haribo, maar kan ook autodrop zijn geweest en zaten in z'n grote uitdeelzak. De zakjes waren volgens mij groen en smaakten zeer zoet en zacht. Ik hoop echt dat iemand weet waar ik ze nog kan krijgen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

als je bedoelt de zakjes met zeg eens vif snoepjes: die zijn er nog steeds. handig om met sint maarten klaar te hebben liggen. kijk maar bij de drogist in het vak van Haribo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de meeste supermarkten of snoepwinkels kan je die zakken kopen