Ik heb dit mini bierpulletje/mokje al 50 jaar in mijn bezit. Kan iemand hier meer over vertellen?

Toen ik het kreeg was het al oud. Er staat niets op de bodem.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar kunst en kitsch, die hebben altijd een hoop te vertellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is voor mij helaas niet mogelijk maar bedankt voor je reactie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
doet me erg denken aan die glazen waar vroeger mosterd in zat.

Antwoorden (1)

Dit soort glaasjes wordt (en werd) vaak gebruikt voor schnaps. De kans is groot dat dit glaasje een Duitse of Oostenrijkse oorsprong heeft.
Plaatje bij antwoord
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je.