Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Hallo,
Een zak ijsblokjes heb je in principe in elke (grote) supermarkt. Vaak in zakken van 1 Kg. Dit zou dus kunnen bij de Jumbo (Hoofdstaat 168), of Albert Heijn XL (Torenstraat 1), Lidl (Geysendorfferstraat 23), C1000 Ralf Gijsbers (Dorpsstraat 58D) of Albert Heijn (De Plaetse 986) al deze adressen zijn in Helmond. Ik zou niet kunnen verzekeren dat ze het in ieder van deze winkels hebben, maar ik acht de kans wel zeer groot. Als je het zeker wilt weten zou je van te voren naar de desbetreffende winkel moeten bellen. Als je graag een telefoon nummer wilt van een bepaalde supermarkt, zet het in een reactie.
Gr,
Maarten

Toegevoegd na 1 minuut:
deze vraag is drie jaar geleden ook al gesteld en toen zei iemand nog bij het tankstation
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij Albert Heijn hebben ze hem zeker. Ik werk zelf namelijk in een Albert Heijn en het is een vrij standaard product. De verpakking ziet er zo uit en is 72 cent voor een kilo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding