Kun je een kwarktaart ook met creme fraiche maken ipv slagroom?

Ik mag geen koemelk, maar wil graag een kwarktaart maken. Nu heb ik geitenkwark gevonden, dus hiermee kan ik lekker aan de slag.
Maar er moet natuurlijk ook slagroom in, deze heb ik nog niet van geitenmelk gevonden. Ik heb wel geiten creme fraiche gevonden.
Kan ik de creme fraiche ipv de slagroom gebruiken? En is dat lekker? Moet ik er dan extra suiker bij doen enzo? (ik doe er perzik doorheen voor de smaak).

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

je kan gewoon met een klopper/mixer zelf die slagroom maken van geitenmelk met een hoog vetgehalte (naar room toe) dat ander wat je voorsteld is nogal zuur en niet speciaal zoet van smaak, het kan maar mss beter die slagroom zelf maken dus
hopelijk helpt dit wat
(of je koopt gewoon een andere taart )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Creme Fraiche lijkt me eigenlijk niet lekker.

Er is wel nepslagroom: http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=alpro
http://www.alpro.com/nl/plantaardigevariatiesoproom
Dus dat zou je kunnen gebruiken.