Bestaat er ook pure chocola met nootjes?

Als je naar de supermarkt gaat, is daar pure chocola, melk chocola, en melk chocola met hazelnoten. Maar pure chocola (die ik lekkerder vind dan melkc.) met hazelnoten heb ik nog nooit gezien. bestaat dat echt niet of kijk ik er langs?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ga eens kijken. Van Verkade en verschillende supermarkt huismerken heb ik de pure variant nog nergens gezien. Wie weet heeft Rittersport ze wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er bestaan wel allerlei merken die pure chocola met hazelnoot hebben, bijvoorbeeld Bovetti, Bonvita, La Red, Conscious, Organica, Seed&Bean, Vegó, Darkly, De Rit, Kaoka en Van der Burgh, maar die zijn niet allemaal bij de supermarkt te koop, Bonvita is wel te koop bij sommige filialen van de Plus.
Als je het over noten in z'n algemeen hebt: Bij AH hebben ze pure chocola van Verkade met gekarameliseerde stukjes amandel, die is echt ontzettend heerlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt met de reacties en antwoorden iedereen. Ik heb flink met mn neus gekeken, heb ik gemerkt.

Antwoorden (4)

Jaa van die kleine vierkantjes van rittersport! Heeeerlijk! Die koop ik ook altijd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Duitsland kan je heerlijke pure chocolade met noten ook gewoon bij de Lidl kopen, zo'n grote 200 gram-reep (Edel herbe Nuss, groene verpakking). Wellicht in Nederland ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de Aldi hebben ze flinke tabletten pure chocolade met hele hazelnoten. Mjam!