Waarom zie ik nooit bananenthee tussen alle andere soorten thee in de winkel liggen?

Er zijn zoveel soorten thee. Van heel veel soorten fruit.. Maar ik mis de banaan! Waarom zou die niet in het assortiment van bijvoorbeeld Pickwick zitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ik denk dat er niet genoeg vraag is naar dit product. Als dat wel zo zou zijn geweest zou het vast in de schappen hebben gelegen. De wat 'normalere' theesoorten worden denk ik meer verkocht. Om heel eerlijk te zijn lijkt bananenthee me ook niet erg lekker :) Gelukkig heb je al een aantal links waar je bananenthee kan bestellen of kan kopen. Ik gooi er nog twee bij. Het is wel losse thee overigens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

er bestaat bananen thee

Toegevoegd na 5 minuten:
pickwick verkoopt alleen maar smaken die commercieel aanterkkelijk zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het o.a. bestellen op onderstaande link. Dus het bestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Albert Hein en Super de Boer, heb ik bananen thee gezien, je kunt het dus wel kopen.