De vraag klopt niet. Er is een bakker die Molkwar heet - naar de vestigingsplaats - en diverse soorten koeken bakt. Diverse reepkoeken waaronder de Winter Reepkoeke die gevuld is met anijs en kandij, drie soorten plaatkoek, fondantkoek, en Keallepoat. De laatste heeft een anijssmaak. Ik ga er maar vanuit dat je dus de calorieën van de Keallepoat bedoelt. Die zijn echter op internet nergens te vinden. Dan zul je op zoek moeten naar een bakker die ze verpakt verkoopt, en dan moet het op het etiket staan. Wel is te vinden waar ze van gemaakt zijn: roggebloem, honing, basterdsuiker, koekkruiden en anijs.

Waarschijnlijk is de voedingswaarde wel heel goed te vergelijken met die van Friese kruidkoek. De ingrediënten daarvan zijn namelijk: roggebloem, glucose-fructosestroop, suiker, water, rietsuiker, kandijstroop, specerijen, rijsmiddel en zonnebloemolie. Dat geeft per 100 gram 304 kilocalorieën.
Amadea