het koelelement in de vriestas ging stuk. de vloeistof spoot over mijn hand. hoe gevaarlijk is dat?

zitten in deze vloeistof gevaarlijke stoffen? ik heb meteen mijn hand goed afgespoeld, maar toch....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/schoonmaken-wassen/vloeistof-slap-koelement-koelbox-schadelijk.7253
Geen reden tot zorgen.

Het beste antwoord

Nee, koelelementen bevatten een niet giftige vloeistof op waterbasis...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (1)

Neuh... is niet gevaarlijk. Zolang je het niet opdrinkt!
Het is bijna geheel water, met een beetje antivries en anti schuimmiddel er in.