Waar kan ik Japans snoep kopen?

Hoi,

mijn zusje is bijna jarig (ze wordt 14) en ze kijkt de hele tijd van die filmpjes over Japans snoep. Dit zijn van die candykits die je zelf in elkaar kan zetten.

Nou zou ik graag willen weten waar ik van die setjes kan kopen (in Nederland)

Alvast bedankt.

Pim.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je ook bereidt bent dit op internet te bestellen, dan kun je dat doen bij most cutest.
Maar ook in de modernere Japanse winkeltjes vindt je dit, je moet er dan wel voor naar de grote stad. In het midden van het land vind je dit in Utrecht, naast Hoog Catharijne zit zo'n Japanse winkel (bij V&D de roltrap af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor zover ik het weet kan dat alleen via internet.

http://www.teskuh.nl/2013/07/02/japans-snoep-happy-kitchen-meiji/