Waar vind ik de goedkoopste sinas

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je blikjes of een fles
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de supermarkten worden op de prijskaartjes van het product vaak ook de prijs per liter of per kg weergeven. Hiermee kun je dus het beste een vergelijking maken welke sinas (of ander product) goedkoper is per liter (of andere eenheid). Als de prijs per liter er niet bij staat gewoon even omrekenen naar de literprijs, elke mobiele telefoon heeft tegenwoordig wel een rekenmachientje.

Antwoorden (4)

In alle supermarkten is wel een goedkope soort te vinden. Bij Albert Heijn van de Euroshopper: anderhalve liter voor € 0,39.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kloentje, dat geldt alleen op A-merken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die euroshopper Sinas is trouwens wel erg lekker!
Bij de MCD verkopen ze OK€ orange
(zo spel je het echt)
Dat is een 1 1/2 literfles voor € 0,39
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Klopt. Dat nieuwe goedkope merk OK€ wordt ook verkocht bij Jan Linders, Plus, en Spar.
Euroshopper sinas 13 cent
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Highway Orange is de goedkoopste, voor een blikje van 330 mililiter betaal je 0,17 Eurocent te koop bij http://www.bonisupermarkt.nl/webwinkel/product/highway-orange-blik/604907

Toegevoegd na 6 minuten:
Ze hebben ook nog Summit Orange een fles van anderhalve liter, daar betaal je 0,39 eurocent voor!