Welke voedselverpakkingen zijn per briefpost te sturen?

Ik wil iemand die zonder eten zit wat eten toesturen, maar ivm het per briefpost (luchtenvelop) ipv pakketpost doen. Welk voedsel past in zo'n envelop? Rijst en spaghetti zijn helaas te breed voor de brievenbus.

Toegevoegd na 1 minuut:
'ivm het' moet zijn: 'ivm de kosten het'

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat een leuk initiatief! Kijk eens bij de action. Daar heb je zwarte zakken met pasta die je in een paar minuten klaar hebt gemaakt. Passen zeker weten door de brievenbus. Zijn ook niet duur. €0,98 ct geloof ik. Ze hebben er vast nog wel meer wat door de brievenbus kan. Xenos heeft ook bv goedkope thee. Haal het doosje eraf en stuur de thee in de zakjes op. Als je van bv knor gerechten de doosjes plat maakt en die erbij indoet kom je ook nog wel een eind denk ik. Probeer wat je zelf in de kast hebt staan bij je eigen brievenbus uit. Zo kan je kijken of het past. Succes!