Ja , top messen . Niet goed koop meestal , maar prima . Ja er bestaan nog betere messen (duurder ) dit merk is zeg de golf onder de messen en ja er bestaan ook Porsches .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat is een uitstekend mes kwalitatief gezien. Ben je echter echt op zoek naar een goed mes, dan bestel je het niet alleen op de naam.
Het belangrijkste is hoe het in jouw hand ligt. Is het niet te zwaar of te licht, glijdt het teveel in de hand of is het handvat iets stroever, moet het vaatwas-bestendig zijn,
is er genoeg ruimte voor je vingers enz.
Kortom, als je het veel moet gebruiken, moet een mes je echt 'passen' als een handschoen a.h.w. Dan moet je echt gaan passen en ze in de hand nemen om verschillen te voelen, want echt die zijn er!
Kan zomaar zijn dat een goedkoper mes (die óók heel vaak goed zijn) je veel lekkerder ligt en daar gaat het om. De dure messen zijn het best voor mensen die er beroepsmatig mee omgaan. Die moeten heel lang mee kunnen gaan en op een professionele manier geslepen worden als aanzetten niet meer helpt.
Heb je het alleen voor huis,tuin en keukengebruik nodig hoeft het echt geen heel duur mes te zijn om zijn werk goed te doen.
Ik vind dat je een mes niet zomaar even bestelt. Zou zonde zijn als je het in de hand neemt en je werkt er toch niet prettig mee. Mijn advies dus; Probeer het eerst uit!
amc