Bij Meesterbakker Voskamp in Zeeland kan je voor Pasen een saffraanbrood met amandelspijs, of een saffraan flakkee brood bestellen. (Hier is een kaartje waarop te zien is waar deze bakkerswinkels zijn: http://voskamp.meesterbakker.nl/winkels/ )
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sommige Turkse bakkers en sommige toko's verkopen dit.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Saffraanbrood is bijvoorbeeld te koop bij Ikea en heet daar "Lussebulle". Zie de bron hieronder. Saffraanbrood wordt in Zweden meestal gegeten bij de Luciaviering voor de Kerst.
Je kunt het ook zelf bakken. Via Google zijn diverse recepten te vinden. Zie bijv. de link bij de tweede bron.