Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (16)

Ja hoor. Is prima eten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het kan wel, maar of het ook gezond is lijkt me niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan heel goed.

ik denk zelfs dat stel als je zoiets voorkrijgt zonder dat je weet wat het is dat je het ook nog wel lekker vind,
het is hier meer het idee dat het vies is denk ik
(Lees meer...)
14 jaar geleden
in china wordt hond veel gegeten, dus ja.

of bedoel je of een mens hondenvoer kan eten?
ook dat levert geen problemen op.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trefwoorden
hondenvoer
Rieneke1
14 jaar geleden
nee, trefwoord hondenvlees.
Het kan wel, maar of dit gezond is weet ik niet. Er worden natuurlijk geen bedorven dingen in gegooid, want daar kunnen ook niet tegen.

Ik zou zeggen kijk even op de verpakking, misschien kun je het anders prima eten als het wordt gekookt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, natuurlijk kan dat wel. Een mens kan heel veel eten als het moet. Maar je moet het wel willen of kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Gast11175;

Ik herinner me een tv-programma waarin een chefkok hondenbrokken verwerkte in een gerecht dat een aantal proefpersonen werd voorgeschoteld. Mensen vonden het allemaal niet te eten, maar zijn er niet ziek van geworden. Toch is voer voor dieren niet afgestemd op onze spijsverteringsorganen en zou een mens er behoorlijk door van de leg kunnen raken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hondenvlees? Tuurlijk... Zie bij de bron een Koreaanse website met recepten.
Ook honden- en kattenvoer is prima te eten. Het is gewoon veilig voedsel, maar dan afgestemd op het spijsverteringssysteem van hond of kat, dus vooral vlees en dierlijke bijprodukten. Ruikt alleen een beetje raar, maar met wat fantasie zou je een blikje Pedigree prima kunnen gebruiken als basis voor een stoofpotje of ovenschotel.
Eet smakelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik durf haast wel te zeggen dat de bereiding en inhoud dusdanig is dat mensen daar zeker van zou kunnen eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor ,alleen zal de smaak heel anders zijn,en het vlees is vetter ,ik denk niet gezonder voor een mens.Tja en de brokken ,weet niet of ons gebit daar geschikt voor is ,daar heb ik mijn twijfels over ,want brokken zijn voor ons gebit te hard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Honden en kattenvoer is prima te eten.
In principe zijn alle ingrediënten voor de mens verteerbaar.
Maar of het lekker is...

Ik heb weleens hondenkoekjes gegeten, maar die vind ik toch wel een beetje errug droog.
Hondenvoer uit blik is beter te eten, maar dan moet je het wel eerst opwarmen en wat kruiden en zout toevoegen. Anders smaakt het nergens naar.
Kan een handige vervanger zijn, als je geen ragout ofzo meer in huis hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hondenvlees eten? Misschien heb ik dat wel eens gedaan.
Je weet maar nooit waar dat sateetje op straat in Jakarta vandaan komt...
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Tuurlijk kan dit. Alleen erg lekker zou het niet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat kan hij niet bewust eten, net zo goed als je niet bewust in je vinger kan zagen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat best.
Alleen je moet het van houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een kwestie waar je leeft op deze aardbodem.

Zoals wij het heel normaal vinden om koeien te eten is het in andere landen heel normaal om hond te eten. In India is een koe heilig en men kan zich daar echt niet voorstellen dat wij er hamburgers van maken. Wij hebben een sterke band met onze favoriete huisdier en kunnen ons niet voorstellen dat iemand er sate van maakt.

Als mens zijn we omnivoor dus eten we van alles dus ook hond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding