Vroeger verkocht Jamin altijd puntzakken met roze en witte snoepjes (leken op smarties). Waar zijn deze nog te koop?

Het gekleurde suikerlaagje had een pepermuntsmaak en binnenin zat chocolade. De combinatie ervan lijkt op After Eight wat nog wel te koop is. Ik ben recent bij Jamin geweest maar daar wist niemand waar ik het over had. Weet iemand of deze snoepjes nog elders te koop zijn?

11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken ze in het wit alleen. Bij "sun sweet" te koop
Steenuiltje
11 jaar geleden
Waar zit Sun Sweet? Plaats? Hebben ze een website?
En is het wel de smaak van pepermunt-chocolade?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pepermunt chocolade. Ik weet niet of het een keren is. In de buurt van groningen (als dat voor.jou dichtbij is wil ik je se plaats wel via pm sturen)
Steenuiltje
11 jaar geleden
Ik heb je een PB gezonden.

Antwoorden (3)

Hallo, dit zijn van origine Amerikaanse snoepjes,je kan ze dus online via een Amerikaanse site bestellen of in mijn stad(Sint-Truiden,Limburg,België) kan je deze nog steeds in de rode engel kopen.Groetjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
Oh dit zou fijn zijn!
Hebben ze een naam waarop ik ze kan zoeken op internet of heb je het webadres van de Amerikaanse site voor mij? Zou heerlijk zijn!! Hmmm!
Heeft de Rode Engel in jouw stad een website? En hoe heten ze daar dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, de rode engel is slechts een kleinschalig winkeltje,ze hebben(geloof ik) geen website maar wel een facebookpagina in de rode engel je zou daar misschien in contact met de eigenaars kunnen komen? Maar makkelijker is om ze bij pappabubbles in Brussel te bestellen je zoekt gewoon op pappabubbles@brussel. com en dan kom je uit die winkel ligt in de kolenstraat.Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De website was pappabubbles@brussel.com was bij spellingscontrole verdwenen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pappabubbles at brussel dot com *xD
Steenuiltje
11 jaar geleden
Oke ga het morgen even proberen. Thanks alvast. Nu slapen....
Jumbo roermond,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
En hoe heten de snoepjes dan?
Toevallig heb ik deze snoepjes een maand of 2 geleden gekocht bij Jamin in winkelcentrum Kanaleneiland in Utrecht. Dus daar verkopen ze deze heerlijke snoepjes wel. Het puntzakje heb ik niet meer en helaas weet ik de naam niet meer.

Even bellen en vragen hoe de snoepjes heten en je kunt gerichter op zoek op internet naar een verkooppunt bij jou in de buurt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
Dit geeft hoop! Het water loopt me al in de mond...hmmm.....