Vroeger verkocht Jamin altijd puntzakken met roze en witte snoepjes (leken op smarties). Waar zijn deze nog te koop?

Het gekleurde suikerlaagje had een pepermuntsmaak en binnenin zat chocolade. De combinatie ervan lijkt op After Eight wat nog wel te koop is. Ik ben recent bij Jamin geweest maar daar wist niemand waar ik het over had. Weet iemand of deze snoepjes nog elders te koop zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hallo, dit zijn van origine Amerikaanse snoepjes,je kan ze dus online via een Amerikaanse site bestellen of in mijn stad(Sint-Truiden,Limburg,België) kan je deze nog steeds in de rode engel kopen.Groetjes.

Jumbo roermond,

Toevallig heb ik deze snoepjes een maand of 2 geleden gekocht bij Jamin in winkelcentrum Kanaleneiland in Utrecht. Dus daar verkopen ze deze heerlijke snoepjes wel. Het puntzakje heb ik niet meer en helaas weet ik de naam niet meer. Even bellen en vragen hoe de snoepjes heten en je kunt gerichter op zoek op internet naar een verkooppunt bij jou in de buurt. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100