Waarom smaakt popcorn anders dan gewoon gekookt maïs?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Utrecht
11 jaar geleden
waarom smaakt puree anders dan friet? Allebei aardappel...
Het is de bereiding en de structuur.
Amadea
11 jaar geleden
Omdat een rijstwafel ook heel anders smaakt dan gewoon gekookte rijst.

Het beste antwoord

de bereidingswijze zorgt voor het verschil in smaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
lijkt me een logisch antwoord dus ik compenseer die - even
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het een beetje een mager antwoord. Ga liever in op wat de verschillende bereidingswijzen doen met de eiwitten en overige bouwstoffen van maïs.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Lol doe eens elleboogjes macaroni, zo uit de zak in een koekenpan, en kook een deel gewoon in water. Reken maar dat er smaak verschil in zit. En raad eens waarom? Verschil in de bereidingswijze. + van mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@benzemens, waarom zou ik dieper ingaan op een direct antwoord op de vraag,
want meer word er niet gevraagd :)

Andere antwoorden (1)

Omdat popcorn geen gekookte maïs is, maar gepofte maïs.