Waar kun je een draaiplateau kopen?

Ik ben opzoek naar een draaiplateau/plank voor het bereiden van eten, decoreren van taarten enzovoorts. Er is hier geen Ikea in de buurt en online shoppen lukt niet omdat ik hem graag morgen aan iemand wil geven (verjaardag). Weet iemand welke winkel ze verkoopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Daar kom je dan wel een beetje laat mee, haha :p heb je al bij de blokker of de hema gekeken? Die verkopen meestal wel van dat soort dingen. Of een gespecialiseerde servieszaak als er 1 bij je in de buurt zit. Anders je vraag vanavond in een restaurant voorleggen, die weten vast waar je zo'n plateau kunt kopen en dan kun je hem morgenvroeg of s'middags alsnog halen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Nouja, we bedachten net pas dat we dat er nog wel even bij kunnen kopen, dus vandaar ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 cadeau's? Zo'n gasten wil ik ook op mijn feestjes ;) geen dank, en hopelijk zit er een oplossing voor je tussen.

Andere antwoorden (2)

Jammer, ik wilde net IKEA roepen. Het is wel lastig te vertellen waar je deze kan kopen als je iets in de buurt zoekt en je niet online kan bestellen en niet verteld waar je vandaan komt. :P

Toegevoegd na 34 seconden:
Oeps, moest een reactie zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eens kunnen kijken bij een wat exclusieve huishoudzaak , en soms hebben ze het ook wel bij een modelbouw/hobbyzaak.