Ze zijn tijdelijk te koop bij de webwinkel Candy online: http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Product-9366400/Milka-Oreo-100-gram.html
Dus grijp zo snel mogelijk je kans!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ik de site vertrouwen?

Andere antwoorden (4)

volgens mij niet maar je zou nog wel kijken bij steden die dicht bij de duitse grens liggen, misschien ook wel bij de aldi, dat is immers ook een duitse supermarkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in aldi verkopen ze geen milka chocolade
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zou kunnen hoor
Ja in de dekamarkt te alkmaar,

Dus vast en zeker ook in de dekamarkt bij jou in de buurt,
Anders kan je altijd nog naar de jamin, Die heeft vaak alle soorten milka chocolade,

Ik heb het nog nooit geproefd maar het lijkt me lekker :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet de echte, maar de Lidl verkoopt een oreo-variant die er verdacht veel op lijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ah en jumbo