Hoe lang en op welk vermogen moet een omelet maker in de magnetron?

hij is geschikt voor 2 eieren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Meng eieren, ham en kaas ; stop 20-40 seconden in de magnetron. De kleur verandert geleidelijk zodat je kunt zien wanneer de omelet klaar is.

Toegevoegd na 11 minuten:
Wil je een omelet die gevuld is, doe dan een klontje boter in de beide helften van de vorm en smelt dit op hoog vermogen in 1 min. verdeel dan in beide helften het eimengsel en verwarm op 1 min. op vol vermogen. Daarna steeds gedurende 30 sec. op vol vermogen totdat het mengsel voor het grootste deel gestold is, maar nog wel iets vochtig. Doe er dan een groentenmengsel op van bijv.
paprika, champignons,peper, zout en evtl. salsa en klap de 2 helften dicht. Verwarm nu nog 1 min. op vol vermogen.
Je kunt natuurlijk met vele dingen creatief vullen. Wat dacht je van garnalen en andere fijngesneden groenten?
Veel plezier ermee.
amc