Waarom is er geen bezorgservice bij MacDonalds?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Omdat het beter voor de spijsvertering is om het zelf te gaan halen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede vraag! Hier heb ik ook heel vaak bij nagedacht haha. Echter denk ik dat MCdonalds ook niet echt een bezorgservice nodig heeft, want die dingen draaien zonder ook prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is juist een snelle hap voor onderweg ; niemand in zijn gezonde verstand gaat die bagger toch voor thuis bestellen, waar het ook nog eens slof en halfkoud aankomt...... Als er behoefte aan was, WAS die service er wel ; McDonalds heeft geen problemen met het bedienen van elke potentiele markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Rusland in die service er wel! Gelden alle redenen die er genoemd worden, daar dan niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee; misschien bezorgt McDonalds daar weer heel andere dingen ?? Of ze houden van sloffe patat ne kleffe hamburgers, dat kan natuurlijk....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In spanje doen ze het ook. Een keer gedaan voor de grap.
Van achteruitgang in kwaliteit heb ik weinig gemerkt, die is sowieso ver te zoeken

Antwoorden (2)

dit is wat er op de mcdonalds Q&A site staat:

In het verleden heeft McDonald´s een test gedaan met bezorgservice. Naar aanleiding van de bevindingen van deze test is besloten niet te gaan bezorgen, daar wij anders de kwaliteit van onze producten niet kunnen waarborgen. Franse Frietjes werden bij deze test niet thuisgebracht omdat deze niet warm gehouden konden worden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ook is een bedrijf dat geen monopolist (recht om als enige iets te doen of te verkopen) is zoekt altijd naar de maximaal te realiseren winst, nooit naar de maximale omzet. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben je liever IN de zaak, omdat je dan de producten het meest warm en vers kunt eten, maar ook omdat je dan misschien wel meer bestelt omdat je al die mogelijkheden op de borden ziet.