Beetje nat maken, en dan een beetje 'oppiepen' in een koekenpannetje of even in de oven wil wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt vers zal het niet meer worden maar je kunt het wel weer lekker maken.
Dat doe je door het iets nat te maken en dan 3 minuten in de oven. Dan kan je het prima eten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eet stokbrood altijd dezelfde dag op. Bewaar het op kamertemperatuur - een warme plaats - niet in een koele kelder of keuken. Is het toch niet zo knapperig meer….. Dan even de oven op 190 graden voorverwarmen. Als de oven warm is het stokbrood een paar minuten er in en het komt er weer heerlijk knapperig uit ..