Dat is de kauwgom die je niet in je mond steekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf vind ik bubblicious!!!!
maar ik denk dat dat per persoon verschilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind zelf de jetgum van de lidl erg goed 55 cent per zakje dacht ik maar die behoudt wel erg lang haar smaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen,je raakt gewend aan de smaak,haal de kauwgom 10 min uit je mond,hervat kauwen met zelfde kauwgom.resultaat smaak terug(minder sterk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind persoon kauwgom van mentos wel lang zijn smaak behouden. maar waarschijnlijk verschilt dat bij iedereen inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mentos is inderdaad een goeie maar het hangt eraf aan of je hard erop kauwt of snel zuigt aan de smaak. Dus het hangt aan jou af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stimorol Fresh zone of Ice vind ik lekker lang hun smaak houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stimorol Senses!

Toegevoegd na 48 seconden:
Heb je nog in veel smaakjes ook! Vind ik superkauwgom. Mentos is inderdaad ook wel goed, maaaaar Stimorol Senses blijft wel langer naar mijn ervaring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt van mentos van die potjes met kauwgom erin. Heel handig voor in bijvoorbeeld de auto en ik vind dat de smaak er lang aan blijft zitten. Wel een beetje aan de dure kant helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, dat is moeilijk te zeggen. jij bepaalt dat eigenlijk zelf