Hoe weersta je een vreetkick?

maiskolven maiskolven en nog eens maiskolven, kan ze de hele dag eten.
nu liggen er weer 2 naar me te staren, hoe weersta ik het om ze niet op te eten. ik heb namelijk net gewoon gelunched en de hele dag eten lijkt me niet handig.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Geef er aan over, eet zoveel je moet... De omstandigheden maken dit... Geef er aan over... Je hebt het nodig...
Vertrouw maar op je drang tot eten... Je lichaam is heel wijs... Geef het waar het om vraagt... En als jij dat doet, dan geeft het lichaam jou waar jij om vraagt... Kijk maar of het klopt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Niet aan denken.. Leg ze uit het zicht en ga je met iets anders bezig houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei, ja dat ken ik wel, ik heb ook altijd meer trek na het lunchen dan ervoor! Het zal wellicht helpen als ze buiten je gezichtsveld liggen!
En drink ff twee glazen water achter elkaar leeg, wedden dat je vol zit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, zwanger zijn brengt rare ticks met zich mee ..
:-)
Niet weerstaan.. lekker oppeuzelen..kan zijn dat je ze na je bevalling niet eens meer kunt zien of ruiken!
Of, niet meer kopen.. dat helpt best goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet aan toegeven!
Neem een kauwgommetje, zo heb je iets in je mond en door de mint heb je er toch geen trek meer in. Of poets je tanden om dezelfde reden. Eet maar eens een maiskoklf na het tandenpoetsen, blegh.

En leg je aandacht ergens anders op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou idd best aan de zwangerschap kunnen liggen. Het beste is gedeeltelijk aan je verleiding voldoen. Dus niet twee maar een maiskolf opeten. Echt ongezond is het nou ook weer niet. Vergeet dan niet om de andere wel goed uit het zicht te leggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn die die kolven zo maar binnen komen wandelen of betekenen ze misschie,dat je na je bevalling moet gaan kolven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eet komkommer, geeft een voldaan gevoel en je wordt er niet dik van. Alhoewel het dikker worden bij jou nu vanzelf gaat ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoe komen die in huis (zelf gekocht)
Koop aleen wat je nodg heb en ga met een voole maag boodschapen doen
Verde kan niemand je helpen .
Kijk hoe sterk je zelf ben
Je weet het zelf wel het besten
Wie is er sterke jij of de vreetkik

Toegevoegd na 55 seconden:
volle en sorry voor al die fouten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je óóit een excuus hebt om juist géén weerstand te bieden tegen een vreetkick, dan is het wel als je zwanger bent, helemaal als je zo op alle dag loopt als jij.

Maak er gebruik van, en peuzel die kolfjes gewoon lekker op. Zo erg is het heus niet als je in deze laatste week je hormonale trek bevredigt.

Straks heb je het weer te druk met een nieuwe baby om überhaupt tijd te maken om tussendoor maiskolven voor jezelf te bereiden, dan komt het vanzelf weer goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is echt een zwangerschaps tic.
Ik moèst altijd 's avonds een patatje hebben, zonder zout en mayo, want dat mocht ik niet, elke avond gingen we wandelen !
De patatboer wist het precies, ik hoefde niks te bestellen..
Toen de kinderen geboren waren was dit helemaal weg en ook de kilo's ( 11)
Als je er zin in hebt, gewoon doen, je hoeft nog maar 18 dagen..18 dagen nog maïskolven eten, hihi..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wacht maar tot je vriend begint te zeuren, maar dan is het meestal al te laat en ben je al te dik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is lachen, ja. Maar het bijzondere is: het is wel heel speciaal met die maiskolven, niet?! En je hebt ze ook nog in huis gehaald! Meid, wees wijs: je hebt dat gevoel niet voor niets en geef er aan toe. Niet "slappe hap" en Oh Oh zonder discipline; maar het is echt niet voor niks nu je ook duidelijk zwanger bent, toch? Er zit iets in die &*^%$-maiskolven wat je blijkbaar nodig hebt. Geef het jezelf en houd op te 'schuldcomplexen'. Volg je lichaamswijsheid.