hoe bedoel je het met procenten, hoeveel van ons totale consumptie uit vlees bestaat.

Het vleesverbruik is in 2010 is uitgekomen op 86,3 kg per hoofd van de bevolking. Dit is twee ons minder dan in 2009. De werkelijke vleesconsumptie blijft hiermee stabiel op ongeveer 43 kg per hoofd van de bevolking.

Vleesverbruik is niet hetzelfde als vleesconsumptie. In het cijfer voor verbruik wordt het gewicht van het hele dier meegerekend, ook de delen die niet geconsumeerd worden.

voor je plantaardig:
Om tot 1 kilo vleeseiwit te komen is afhankelijk van de diersoort en de omstandigheden 3 tot 10 kg plantaardig eiwit nodig.
ik weet niet of je dit bedoeld