Hoe kan je het best honger tegen gaan?

Ik heb heel vaak honger. drinken werkt op een 1 of andere manier niet en als ik een stuk fruit eet heb ik daarna weer honger...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

eiwitten eten, een eitje inderdaad, of een plak kaas, bakje yoghurt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Eet een gekookt ei, vult maar maakt niet dik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste manier (met de info die je nu geeft) is:

Een stevige maaltijd nemen

Dat is echt het enige dat honger tegengaat......

Als je dat niet wilt (omdat je aan de lijn doet) moet je je mogelijk afvragen of je niet te weinig eet nu.

Als je minder calorieën eet om af te vallen maar je eet wel genoeg fruit en vezels zou je niet de hele dag een knagend hongergevoel mogen hebben.
amigo