Zal patatje joppie chips echt niet meer in de winkel liggen in 2012?

Ik ben echt verslaafd aan patatje joppie chips maar net toen ik de zak weer eens las ;-) zag ik dat er stond: ik hoop dat jullie in 2011 nog vaak van p.j. gaan genieten. Ik zocht het op en daar stond het ook. Maar zouden ze nou echt met p.j. stoppen want het loopt zo goed? En er zijn ook net van die 25 g zakjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Hallo, ik ben de winnaar van de maak de smaak wedstrijd. De Lay's limited edition Patatje Joppie chips is in principe een tijdelijke smaak: vandaar dat er limited edition op de zak staat. Het ziet er echter naar uit dat mijn smaak een blijvertje is. Vanaf deze week ligt de superchips variant van Lay's Patatje Joppie in de winkel (de ribbelchips dus). Dit is geen limited edition, dus bij voldoende succes blijft deze smaak ook na 2011 in de winkel liggen. Het is ook niet ondenkbaar dat de "gewone"Patatje Joppie chips in de schappen blijft. Als de smaak beter verkoopt dan bijvoorbeeld de Cheese Onion variant en de eigenaar van de merknaam Patatje Joppiesaus zijn toestemming verleend, dan zou het maar zo kunnen zijn dat het een vaste smaak wordt in het assortiment van Lay's. Veel succes met het onderhouden van je verslaving trouwens!

Met vriendelijke groet,

Peter Boogaard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yess!!! :-)

Andere antwoorden (2)

Om commerciele redenen kan het nog best zo zijn dat de patatje joppie een definitieve smaak wordt. (Lekkere chips btw)

Zij weten ook vast wel dat er een doelgroep is voor tijdelijke acties en producten.

Zal me niks verbazen als patatje joppie een blijvertje word (omdat zo veel mensen er naar gevraagd hebben)

Hou er uit jezelf gewoon rekening mee dat die chips na 2012 niet meer verkocht wordt en als het er dan nog wel is, is het een mooie meevaller.

Toegevoegd na 13 minuten:
Correctie: Hou er uit jezelf gewoon rekening mee dat die chips ! IN ! 2012 niet meer verkocht wordt en als het er dan nog wel is, is het een mooie meevaller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de door Lays uitgeschreven wedstrijd voor een nieuwe smaak chips is toentertijd de patat Joppie chips overtuigend winnaar geworden.
Er werd toen al bij vermeldt dat de chios maximaal een jaar in de winkel zouden liggen. Mogelijk dat het succes van deze chips Lays alsnog op andere gedachten brengt.
Zie de bron voor meer informatie.