Is het verhaal waar dat je big Mac menu een jaar in kast kan bewaren?

Ik heb dit verhaal weleens gehoord, was het een compleet menu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, net als een broodje aap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: Bij deze vraag niet gelijk alle anti-McDonald's-verhalen geloven, maar even checken.

Antwoorden (4)

Bewaren is veel gezegd.

Als de kast heel goed droog is en super ventileert kan je daar elk soort voedsel voor langere tijd bewaren, ook een big mac menu.

Het menu verliest wel het vocht en is na die tijd niet meer eetbaar, andere vleesproducten zoals droge worsten (snijworsten en rauwe ham) zullen juist in smaak toenemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad zo dat je het een jaar kunt bewaren, 't is niet meer te eten, maar 't is maar wat je onder bewaren verstaat. In de bron degene die het 'testje' heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je even de moeite neemt om de commentaren te lezen, dan kom je tot de ontdekking dat de test waardeloos is. Vrijwel elk soort voedsel zal op die manier bewaard blijven. Deze test zegt geheel niets over McDonald's voedsel.
Een happy meal kan een jaar bewaard worden, en hij smaakt nog goed ook! Die frietjes en die hamburger/kipnuggets zijn namrlijk helemaal volgepompt met conserveermiddelen, en heel veel vocht is eruit gehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt er dan wel vanaf hoe je hem bewaard. Als je hem eerst droogt moet je een eind komen.

Ik heb een aantal jaren voor de mac gewerkt en ik kan je vertellen dat een big mac niet zomaar een jaar in de kast gestopt kan worden en in dezelfde vorm er weer uitkomt, daar komt echt wel een groen/grijzig donsvachtje op te staan.