Zorg eerst dat je het zo snel mogenlijk laat afkoelen. Dit kan je doen om het bord bovenop een schaal zet met koud water. Dek het vervolgens af en zet hem onder in de koelkast (daar is het, het koelst) je kunt hem dan max 2 dagen bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (3)

Gekookte eieren kan je twee dagen bewaren (in de schaal), maar lekkerder wordt het er niet op. Een omelet zou ik 1, maximaal 2 dagen (afgedekt in het koudste gedeelte) bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel jaren.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou snap ik de hoeveelheid punten!
AWM
14 jaar geleden
Minpunten zal je bedoelen.
Maar toch klopt mijn antwoord.
Je kunt hem ook in je linnenkast bewaren of in je meterkast.
Vele jaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
flauw antwoordman. Zou je eer te na moeten zijn. Sla dan zo'n vraag over. sommige vragen ben je veel beter in.
AWM
14 jaar geleden
Welnee, dit is juist mijn specialiteit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is Antwoordman gewoon op kruistocht voor Zorgvuldig Formuleren. Een nobel streven, mijn waarde, maar ik vrees dat uw pogingen paarlen voor de zwijnen zijn!
AWM
14 jaar geleden
Maar ik ga door. Tot ik het zilveren minduimpje ontvang!
Tot ie er vanzelf uit loopt.