Kun je in Amsterdam Amerikaanse producten kopen ?

Kun je ergens in Amsterdam Amerikaanse voedsel kopen ?
B,V Frisdrank, Ochtend eten, Snoep etc etc

Ik hoorde dat je ook op Schiphol zo shop hebt
maar daar is het heel erg duur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Wil je deze producten alleen in Amsterdam kopen of is online kopen ook geen bezwaar? Op de website usfoodsz.nl heb je een zeer groot aanbod (o.a. de merken: Betty Crocker, Jell O, Jiff, Hershey's)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, bij Eichholtz in de Leidsestraat, maar die is ook behoorlijk duur!
.A.A. Eichholtz
Leidsestraat 48, 1017 PC Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de lidle heb je een schap met allemaal Amerikaanse producten.

Dus ik zou daar ff kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van een bijvoorbeeld mc Donalds?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet precies hoe het nu is, maar voorheen kon je bij de american today (kleding winkel) allerlij snoepjes en frisdanken uit amerika kopen.