Wat is de beste manier om bevroren bruidstaart te snijden/delen?

Binnenkort zijn wij 1 jaar getrouwd en gaan we het deel van de bruidstaart dat we hebben bewaard voor deze gelegenheid opeten. Alleen is het stuk nogal groot (25x25x8cm) dus het liefst ontdooien we het niet in ene.
Hoe kan ik de bevroren taart het makkelijkst delen?
Misschien toch met een heet mes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Een warm plat mes zodat hij zo soepel mogelijk door de taart heen gaat. Je had het zelf dus al eigenlijk goed in gedachten :P Eet smakelijk en gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk niet dat een taart van een jaar nog goed is.... Men denkt dat wanneer iets ingevroren is het tot in de oneindigheid houdbaar is maar dat is niet zo.
Maar mocht je het er toch op willen wagen zou ik inderdaad een mes in heet water houden en dan gaan snijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm, het is gewoonte dat je een stuk taart van je bruidstaart een jaar bewaart omdat dat geluk brengt..
ItisILeClerc
12 jaar geleden
een taart van jaar oud opeten - ik moet er niet aan denken
een ouwe taart is niet voor niets een scheldwoord
De beste manier is natuurlijk meer mensen uitnodigen, zodat hij gewoon opgaat.

Toegevoegd na 1 uur:
Je kunt je getuigen erbij vragen. Dat is een leuk gebaar!
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na een jaar bewaard te hebben zo wie zo.+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat je je man niet wil delen ok, maar een taart is veel lekkerder als er meer mensen van genieten.
Waarom probeer je het niet met een electrisch broodmes.
Eet smakelijk alvast. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn diepvries messen te koop.
Zo kun je alles van te voren al snijden.
Als het een rond stuk is kun je van tevoren met een taartverdeler de punten er in duwen.