Helpt vitamine B complex tegen brede heupen?

Ik heb nogal brede heupen en wil ze smaller hebben. Ik heb gehoord dat vitamine B complex helpt om oestrogenen te onderdrukken in het lichaam. Zou je hierdoor ook minder brede heupen krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet volgens mij. Ze gaan niet spontaan smaller worden.

Het beste antwoord

Nee, als jij brede heupen hebt kun je ze niet smaller krijgen door wat voor vitamines dan ook te slikken, het is je bouw. Alleen als je vet op je heupen hebt kun je daar iets aan veranderen door oefeningen en een verantwoord dieet, niet door vitamines te slikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het gaat zeer waarschijnlijk niet helpen. Beter is om anders naar jezelf te kijken: er is namelijk niets mis met brede heupen! Accepteer jezelf zoals je bent, dan zullen anderen dat zeer zeker ook doen,