Volgens mij zijn die er niet in de appstore. Neem aan dat Apple die geblokkeerd heeft, net als pr0n apps...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan zoeken naar een geweer die je met 1 of meerdere kogels kan laden en dan een soort russian roulette spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor android heb je 2 player reactor. misschien is deze er ook wel op apple.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer badmatch is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een app? Een goedkoop drankspelletje is toch veel leuker? Deze zag ik laatst bij https://www.drankspel.shop