Waar kan ik in het Nederlands alle producten van de Starbucks vinden met verklaring, dus wat erin zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.redrocksunrise.com/starbucks.htm

Alstublieft

Ook recepten andere grote americaanse ketens staan hier op..

Enjoy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
+
Bah, wat flauw al die minnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wilde ik ook net zeggen! Er is weer een "minnaar" bezig dus heb ik je er maar een + bijgegeven als dank voor de recepten info! :) Eigenlijk zouden die plussen en minnen toonbaar moeten zijn hier net als op Facebook bij de "thumbs up" het geval is.
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, hele irritante types, die minkukels... Het lijkt erop dat ze het duimen uit hun babytijd nooit ontgroeid zijn. (Sommige van die types zou je liefst een middelvinger als reactie geven). Het probleem zou inderdaad gauw verholpen zijn als de naam erbij kwam. Nog beter zou zijn als je een schermpje moest invullen met de reden van je min.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Pieter: ja, dat bedoelde ik dus. Op FB kun je zien wie de "thumbs up" gegeven hebben. Mensen die een + doen geven dat vaak ook nog eens aan.
Soms zie ik ze staan bij antwoorden die het totaal niet verdienen of zomaar bij elk antwoord!
Ik vrees dat als je hier een vraag over gaat stellen b.v.: "Vinden jullie ook dat "minnaars" zichtbaar moeten zijn en/of hun reden moeten motiveren"? Da's vast tegen de regels. Ik vroeg ooit eens om advies mbt of ik over zou gaan van Vista op Windows7 of XP zoals iemand me in de maag wil splitsen. Werd m'n vraag verwijderd! Was een "inventarisatie vraag"...sorry, redactie en andere lezers dat ik off-topic ben......:)
Pieter2011
12 jaar geleden
Dat laatste probleem ken ik. Een paar dagen geleden had ik ook een (keurige én goeie) vraag over de website, maar dat kostte me meteen 5 punten! Beetje flauw, maar goed...
Ik ben het helemaal met je eens over die naamsvermelding en/of motivatie bij het minnen. En we zijn vast niet de enigen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, heb al van meer mensen gelezen die dit ook vinden. Want je kan gewoon vaak zien dat het alleen maar negatief bedoeld is!! Als ze dat nou verwijderden? Toch?
Ik stelde mijn vraag hier echt omdat ik al wat opgestoken heb hier mbt IT zaken en de eigen ervaringen van mensen en vooral zoals er een aantal hier advies geven vind ik echt heel goed.....maar ja.....jammer dus......:(
LOL! Gelukkig dat deze vraag over Starbucks ingredienten gaat en we niet een meer serieuze vraag aan het verstoren zijn!! :D :D

Andere antwoorden (1)

Op de site van starbucks ;)