Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Afvallen en op gewicht blijven is een truc, die je door moet krijgen. Je moet erachter zien te komen waardoor jij meer inneemt dan je nodig hebt en daar je maatregelen op afstemmen. Dat doe je naar mijn bescheiden mening niet door allerlei chemicaliën in te nemen die je rustig vet laten eten omdat het toch wel gebonden wordt in je darmen, de opname van koolhydraten blokkeren en de eetlust remmen. Waarschuwingen om dergelijke middelen niet tijdens zwangerschap en lactatie te gebruiken wekken meestal mijn wantrouwen al op. Ik denk dat je er vooral lichter van wordt in je portemonnee. Misschien werkt het, zolang je het spul gebruikt. En daarna?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://kassa.vara.nl/actueel/dossiers/artikel/dossier/4789918/?tx_varakassanews%5Bdossier%5D=923&cHash=1809a0ef26f255455302a4d0c8522ae6

Ik zocht eigenlijk het test oordeel maar wou je dit artikel niet onthouden.

Ik had een artikel in Kassa Magazine gelezen dat het werkte, vervolgens heb ik het gekocht maar ik slik het te weinig om een goed oordeel hier over te kunnen geven.
Eigenlijk ben ik ook tegen afslankpillen etc. maar als het werkt...
Het is als je het mij vraagt wel erg prijzig, daarbij heb je drie varianten. voor voorlichting zou ik je door verwijzen naar je huisarts of apotheker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen die af wil vallen zal er iets voor moeten doen en er iets voor moeten laten. De meest eenvoudige weg naar een slanker leven is gezond eten en meer bewegen.

Ontelbare onderzoeken hebben reeds aangetoond dat dit daadwerkelijk helpt. Hulpmiddelen om af te vallen kunnen nooit het enige middel zijn wat werkt. Je moet daarnaast absoluut willen afvallen en bereid zijn gezonder te leven.

Dit houdt in, dat je je gehele leef- en eetpatroon moet aanpassen, en dan niet tijdelijk, maar definitief. Voor altijd dus. Zo ben je van het jojo effect af, leef je gezond, en zal je als het goed is niet meer aankomen.

Het middel wat jij noemt, is een hulpmiddel. Je hebt ook vele natuurlijke hulpmiddelen, zoals groene thee, annanas enzv die bijvoorbeeld vet afdrijvend werken, maar je hebt ook natuurlijke eetlustopwekkers zoals Fenergiek.

Het is dan ook aan te raden, niet meteen naar dit soort medische middelen te grijpen. Want uiteindelijk kun je dit niet je hele leven blijven slikken. Je zult het zelf moeten doen, wil je niet in een jojo effect glijden.

Eetgewoonte aanpassen, en voila! Natuurlijk ontbreekt daar het sporten niet bij, anders heef het nog niet het maximale effect.

Eet regelmatig, en verdeel je maaltijden over 6 kleinere maaltijden per dag. Eet niet vet, niet teveel suikers, en zorg dat het gebalanceerd is. Drink ook voldoende water.

Tot slot: Het middel XL-S Medical is nog vrij nieuw en er is nog weinig bekend over resultaten. Maar enig gewichtsverlies na gebruik van XL-S Medical valt zeker te verwachten voor degenen die bewust met deze middelen en hun eetpatroon omgaan. Wanneer je bijvoorbeeld denkt meer te kunnen gaan eten omdat je net de XL-S Medical Vetbinder hebt geslikt, dan zal er van gewichtsverlies weinig sprake zijn. Zoals voor veel afslankmiddelen geldt, zal XL-S Medical geen wondermiddel blijken te zijn, waarbij je lekker door kunt eten en toch afvallen.

XL-S Medical is het zoveelste afslankproduct dat beweert een wondermiddel te zijn in de strijd tegen de kilo's. Het is daarom ook dat meerdere partijen niet erg positief tegenover XL-S Medical staan.

Veel succes!

http://www.grabbits.nl/index.php?artikel/afvallen_met_xl_s_medical_werkt_dat_echt

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/66127-xl-s-medical-informatie-en-werkt-het-echt.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing