Als je senseopunten wilt sparen, mag je dan ook de senseopunten uit het buitenland gebruiken bv. Belgie, duitsland, frankrijk?

Toegevoegd na 8 uur:
Kan iemand dit anders voor mij nagaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op de website (zie bron) staat het regelement. Daarin staat de volgende zin:
"De actieve deelname is gekoppeld aan de aankoop van deelnemende verpakkingen van pads Douwe Egberts Senseo®. Via de rekening die het Lid heeft aangemaakt, die toegankelijk is met behulp van zijn login en wachtwoord, voert hij de unieke codes in die hij vindt op de deelnemende pakjes pads Douwe Egberts Senseo® 18 pads, 28 pads, en Selection."
Daaruit kan je opmaken dat van belang is dat de punten afkomstig zijn van deelnemende verpakkingen. Als ze die verpakkingen ook in andere landen verkopen, mag je die punten dus gebruiken.