Over het algemeen wel 4 dagen. In de diepvries wel een jaar, en langer dan een jaar wordt het vaak erg droog, maar het gaat niet bederven.
En het 'fabrieksbrood' van de meeste supermarkten blijft over het algemeen ook lang goed, soms wel een week.
Zou je zelf een brood bakken, met weinig toevoegingen, dan is dit na 3 dagen een droog stuk kruimel..

Het ligt er dus aan wat voor brood, en op welke wijze je het gaat bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima antwoord.
Er is weer iemand heel actief aan het minnen, voor niks.
Dus plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een jaar in de vriezer is wel heel lang, het is dan idd niet bedorven, maar na zo'n 4 weken loopt de smaak erg achteruit en is het al behoorlijk aan het uitdrogen, verder prima antwoord+

Andere antwoorden (4)

In of buiten de koelkast maakt ook nog verschil. Een paar dagen. Dan wordt het droog of er komt schimmel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op kamertemperatuur twee dagen.
in de vriezer wel twee tot vier weken.
ik vries 4 sneetjes in.
heb ik elke dag 'vers' brood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er maar net aan waar je je brood haalt en welk merk. Ik heb soms brood 2 dagen liggen dan kan ik het al wegdoen. Maar er is ook brood wat een week meegaat en ook lekker blijft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn bakker geeft aan het max. 4 weken in de vriezer te houden...