Hoe kan je een enorme knoflook adem snel laten verdwijnen?

ik heb een panini sate op maar ik stink nu een beetje, als je snapt wat ik bedoel. Dus hoe kom je snel van een stink adem af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.6K

Antwoorden (10)

peterselie of muntblaadje neutraliseert de geur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om de geur na het eten van knoflook te verminderen kun je 2 dingen doen. Melk drinken of verse peterselie kauwen.
fremar
12 jaar geleden
Koffie drinken!!! Koffie neemt echt dat soort geuren weg!!! Groetjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of in plaats van koffe drinken op een koffieboon kauwen (maar ja, wie heeft tegenwoordig nog hele koffiebonen in huis?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de drogist kun je tegenwoordig 'after garlic' kopen.
Een soort pepermuntje, lekker fris en het werkt echt.
Ik heb altijd een pakje in de keukenla liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 voor je antwoord de geur is wel weg. Alleen de smaak is echt goor, maar smaken verschillen.
Ik kreeg een keer een proefmonster en ik dacht echt dat ik over mijn nek ging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh? Ik vind het niet vies.
Enneh...waar blijft die plus nou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh haha sorry vergeten bij deze heb ik het nu gedaan =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-)
Na het eten van knoflook een stukje pure chocolade eten en je tanden poetsen en weg is de mondgeur.
Als je de nare lucht van knoflook wil vermijden, snij dan de kern uit de knoflook weg dan zul je niets ruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is volgens mij helaas geen manier om snel van knoflookgeur af te komen. peterselie werkt nog t best maar om dat neutraliserend te noemen gaat wat ver. wel is het zo dat het voor degene die knoflook heeft gegeten het geurtje weg lijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zwarte zaadjes uit de groene kardamon-peul werken prima, en ook lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat wou ik zeggen! kauwen op die zaadjes helpt.
Heb er helaas nog geen afdoende methode voor gevonden, behalve een nachtje slapen, alle bovenstaande zaken helpen eventjes een beetje, maar je blijft het ruiken (en samen knoflook eten, dan ruik je het niet van elkaar, maar daar is je omgeving niet mee gebaat;-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem een klein beetje maggi (wat je normaal in de soep doet). Dit neutraliseert de knoflookreuk.