Ja, en dat kan een heleboel schelen.
Van die kleine waterflesjes bijvoorbeeld zijn echt meerdere malen zo duur bij de AH ToGo als bij de gewone AH.
Ook de voorgesneden groente is een stuk duurder.

Ik heb niet alle producten ooit gekocht, maar ik ga ervan uit dat deze prijsverhoging voor het hele assortiment geldt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja duurder, een blikje redbull bijv. Kost normaal 1.12 bij een ah toGo 2,50.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak wel. Een AH to-go is ook geen 'echte' AH, totaal andere franchise en regels mbt assortiment en prijsbeleid. De To-Go's zijn vaak duurder omdat veel klanten haast hebben en geen tijd hebben om een andere supermarkt op te zoeken waardoor ze de marge verhogen. Grote vraag, klein aanbod.